Dažniausiai užduodami klausimai

a>

Kaip ten klausimus


a>

Registruojantis į klausimus


a>

Kontaktai


.

Kaip ten atsakymus

K norėčiau žinoti, pašto kodą uosto. Kaip galiu rasti tai?

. atitinkamų uosto Pašto kodų ir adresų informacijos prašome kreiptis į mūsų uostą informacinių puslapių.


Registruojantis atsakymuose

K. " Kaip anksti man reikia patekti į uosto prieš išvykstant?

. Jūsų tiksli įsiregistravimo metu išsamiai savo užsakymo patvirtinime (į laišką). Tačiau, kaip rekomendacija su dauguma operatorių jums reikia atvykti 60 minučių iki išvykimo. Prašome patikrinti minimalų Registracijos laikas reikalaujama pagal keltų operatorius iš anksto kelionės.

K. a> Jei aš atvykti į uostą anksti, galiu sėsti į keltą iš karto?

. ne, jūs negalite eiti į bortą kelto iki įlaipinimo prasideda.

K. " Ar man reikia imtis savo pasą su manimi, kai aš keliauti ?

. visose tarptautinių keltų kirtimo kiekvienas keleivis privalo turėti galiojantį pasą su jais keltą. Vaikai galės keliauti, jei jie yra suaugusiųjų pasą. Jauni kūdikiai sugeba keliauti, jei gimimo liudijime yra parodyta muitinėje. Dėl bet kokios vidaus keltu (pavyzdžiui, per Karalystėje) iš nuotraukų ID forma yra priimama, jei pasas yra neprieinama.

K. " a> Ar yra saugoma automobilių stovėjimo uoste ir kiek tai kainuoja?

. Dauguma uostų saugoma automobilių stovėjimo uosto arba netoli. Iš kaina skirsis priklausomai nuo konkretaus uosto. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekti tiesiogiai su uosto.

K. " galiu miegoti mano Kempers/Caravan naktį uoste?

. , Nr saugos ir saugumo sumetimais nakties kempingas uoste neleidžiama.


a>

Susisiekite su mumis

K. " a> Kaip aš galiu susisiekti AFerry?

. geriausias būdas susisiekti su mumis, tai prisijungti į AFerry paskyra, > ir atsiųskite mums žinutę. Žinutės siunčiamos tiesiogiai į mūsų klientų aptarnavimo komanda, ir patarėjas bus po ranka padėti jums kuo greičiau

Svarbu:. Jei jau padarė užsakymą su mumis , jūs rasite kontaktinius duomenis rasite užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške, įskaitant tiesioginę nuorodą į savo asmeninę sąskaitą. Prašome naudoti šią informaciją, ir ne mūsų bendras kontaktinę informaciją.

K. " noriu pateikti skundą. Kaip aš galiu tai padaryti?

. Jei esate nepatenkinti paslauga gavote, rašykite mums žemiau nurodytu adresu. Mes priimame visus skundus labai rimtai ir stengsis kuo greičiau atsakyti.

Klientų Paslaugos
keltu JK
2morrow teismo
Appleford Kelių
Sutton Courtenay
Oxfordshire
OX14 4FH

Jei jūsų skundas yra susijęs su keltų bendrovės keliavote su, o ne AFerry, mes kviečiame jus parašyti review savo keltų įmonės taip, kad kiti galėtų perskaityti šį

.

Pastaba

AFerry Ltd "negarantuoja, kad informacija šioje svetainėje (įskaitant, be apribojimų, kainos, aprašymai arba dienomis) yra be klaidų ar neveikimas, bet mes naudosime visas pagrįstas pastangas, kad kuo greičiau ištaisyti klaidas ar praleidimus, kai jos buvo įvežtos į mūsų dėmesio. Kainos yra teisingi metu paskelbimo.

Prašome apsilankyti mūsų terminų vartojimo apie dėl papildomos informacijos.