Dažnai užduodami klausimai

a>

Bendri klausimai


a>

Užsakymo klausimai


a>

Transporto klausimai


Salono klausimai

Bendrosios atsakymus

K <./a> Ar keltai prieinama neįgaliesiems/riboto judrumo keleiviams ir galite suorganizuoti bet kokią pagalbą įlipdamas?

. daug keltais yra gerai pritaikyti prie neįgaliųjų/riboto judrumo keleivių poreikius, nors keltų operatoriai ne visada galime pasiūlyti visas laive sąlygas, o kai kurie maršrutai netinka neįgaliesiems/riboto judrumo keleiviams. Šių paslaugų paprastai siūlo keltų operatoriams, tačiau atkreipkite dėmesį, kad šios paslaugos turi būti prašoma pat iki išvykimo arba atvykimo laikas. Rekomenduojame visus klientus, norinčius pagalbą įlaipinimo į registruojantis daug anksčiau nei naujausiomis įsiregistravimo kartus.

  • Jūsų automobilis turi būti pastatytas šalia lifto ant automobilių denio .
  • naudojimas vežimėlio terminale ir laive.

Q. a> Koks yra minimalus amžius vaiku keliauja vieni?

. , Tai priklauso nuo operatoriaus, su kuriuo norite keliauti. Paprastai vaikai leidžiama keliauti vieni nuo 16 metų, jeigu jie turi suteikti leidimą laišką iš tėvų ar globėjų.

K. " Ar galite pateikti kūdikio lovelė mano salone?

. Dauguma keltų operatoriai gali pateikti lovelės naudoti kajutėse, tačiau kai kurie operatoriai negali pasiūlyti šia galimybe. Prašome susisiekti su mumis užsakymo užsakymo numerį ir suderinti už lovelę reikia užsisakyti už jus.

K. " a> Kas man kreiptis, jei aš prarado turtą kelte?

. , Kaip mes esame Kelionių agentai, mes neturime jokių gauti prarastą turtą priemones. Prašome susisiekti su keltų operatorius tiesiogiai.

K. " Ar galiu gauti PVM kvitą už mano keltų metu?

. Nr Keltų užsakymai, išskyrus krovinių mieste, nėra PVM objektas ir kaip toks, mes negalime išduoti PVM kvitus.

K. " a> Ar yra taksi įmonių, esančių šalia uosto? Kaip galiu užsisakyti taksi?

. , tai skirsis nuo uosto iki uosto, todėl moka tirti uostą lenkia kelionės. Uostų dauguma turės taksi paslaugas per terminalą, arba labai arti. Verta užsakymą iš anksto, jei galite.

K. " Ar yra koks nors laisvų darbo vietų laisvų jūsų įmonėje?

a. Taip, mes visada ieškome naujų entuziastingų darbuotojų su gera požiūris. Jeigu norite kreiptis dėl padėties su mūsų kompanija, prašome siųsti savo CV į: Tarnybos Partneriai, 2morrow teismo Appleford Road, Sutton Courtenay, Oxfordshire, OX14 4FH, Jungtinėje Karalystėje.


. Užsakymo atsakymus

K a> bandau užsakyti pas skirtingus numerius keleivių dėl išvykstamąjį ir grįžti keliones. Kaip aš galiu tai padaryti?

. jei norite užsisakyti kitą keleivių skaičių, pasirinkite "Skirtingi Grįžti Details" parinktį mūsų puslapyje.

K. " Jei vairuotojas bus įtrauktas į bendrą keleivių skaičių?

. Taip, prašome įvesti skaičių žmonių, keliaujančių, įskaitant vairuotoją. Išskleidžiamasis dėžutė keleivių nurodo bendrą keleivių skaičių savo šaliai.

K. " a> Kai aš pasirinkite mėnesį nematau jokių datas ar kartus. Ką tai reiškia?

. jei nėra datos, rodomi mėnesį pasirinkote arba nėra laiko rodomi datos pasirinkto, tai reiškia, kad šiuo metu nėra tvarkaraščius galima rasti internete, kad atrankos. Mes dedame visas pastangas, kad kuo greičiau tvarkaraščiuose yra mums prieinama atnaujinti tvarkaraščius internete. Rasti pilną prieinamumą plaukimo konkrečiam keltų bendrovės arba maršrutu, prašome apsilankyti mūsų keltų tvarkaraščius puslapį.

K. " galiu užsakyti atvirą grąžą?

. Ne, deja, neįmanoma užsakyti atviras grąžinimo bilietus su AFerry.

K. " a> norėčiau padaryti užsakymą be transporto priemonės. Kaip aš galiu tai padaryti?

. padaryti pėdų keleivių užsakymą, pasirinkite "Foot keleivis iš transporto priemonės dropdown ne dėl užsakymo proceso 2 etape. Atkreipkite dėmesį, kai maršrutai neleidžia pėdų keleivių. Jei norite keliauti kaip keleivis pėdų, bet galimybe pasirinkti pėdų keleivių transporto priemonėje išskleidžiamajame meniu nepasirodo, tai reiškia, kad maršrutas pasirinkote nepriima pėdų keleivių. Prašome Nedarykite užsakymą už transporto priemonę, jeigu ketinate keliauti kaip keleiviui koją, kaip mes gali nepavykti grąžinti užsakymą.

K. " Kaip aš galiu gauti mažiausią skrydžio kainą?

. Pigiausi keltai visi yra prieinami internete; nurodytos kainos internete yra mūsų Mažiausios kainos už maršruto/Data/laikas kartu, kad jūs pasirinkote. Dauguma kainos yra nuo paklausos, todėl mes patariame jums užsakyti pradžioje ir išvengti piko plaukimo jei įmanoma.

K. " a> Kaip užsakyti dviratį?

. ir pasirinkite Dviračių , iš transporto priemonės išskleidžiamajame meniu ir tęsti užsakymą. Atkreipkite dėmesį atskiras rezervavimo reikės būti kiekvieno dviračio . Jei Dviračių , nerodomas transporto priemonės išskleidžiamajame meniu tai yra, nes tokia galimybė nėra prieinami, kad tame maršrute.

K. " kainą aš cituojamas dabar yra brangesnis nei kai aš paskutinį kartą mačiau. Kodėl taip yra?

. Kainos matote internete galioja tik ties citata metu. Kaip ir daugelis keltų operatoriams naudoti paklausą orientuotą kainodaros struktūrą, kaina gali keistis, atsižvelgiant į galimybes. Todėl mes patariame užsakymas anksti gauti mažiausiomis kainomis.

K. " Ar visi mokesčiai ir kuro papildomi mokesčiai įskaičiuoti į kainą man buvo cituojamas?

. Daugeliu atvejų, visi mokesčiai ir kuro papildomi mokesčiai yra įtraukti į siūlomą kainą. Tačiau kai kuriais atvejais, keltas operatorius gali taikyti šiuos mokesčius atvykus į uostą. Jei tai yra tuo atveju, jums bus pranešta apie tai ne citata etape užsakymo procesą.

K. " a> Kaip aš galiu žinoti, kuris keltų operatorius Aš rezervuoti?

. Atlikę užsakymą, gausite jūsų ekrane ir siųsti užsakymo patvirtinime. Laišką su patvirtinimo apima keltas dirbanti įmonė, savo užsakymo numerį, Registracijos laikas ir kitos svarbios informacijos. Be to, jei jums pažvelgti į sąlygas jūsų citatos/rezervacijos pamatysite operatoriui turite pasirinktos maršrutais.

K. " a> Jei aš padaryti užsakymą internetu, gausiu jokių bilietus?

. Daugeliu atvejų jūs negausite bilietus, jei jums padaryti jūsų užsakymą per mus. Kai jūsų užsakymas buvo baigtas, gausite ant ekrano užsakymo numerį, kuris bus tuo pačiu metu būti patvirtinta elektroniniu paštu. Nebent skiriamas konkrečius nurodymus savo užsakymo patvirtinime mes rekomenduojame, kad jūs atspausdinti savo elektroninio pašto užsakymo patvirtinime kopiją ir padovanok jo kopiją, kartu su savo galiojantį pasą arba Europos tapatybės kortelės, kurios galioja ne įsiregistravimo taško ir jūs būti išduotas su savo kelionių dokumentus.

kai kuriais atvejais jums bus pranešta spausdinti vieną ar daugiau kopijų savo elektroninio pašto užsakymo patvirtinime nes tai yra jūsų bilietas.

Jei rezervuoti jokios kirtimas VEIKIA SNCM, mes atsiųsime jums keliauti dokumentus elektroniniu paštu, paprastai per 2 darbo dienas nuo užsakymo. Šie dokumentai turi būti išspausdinti ir pateikti registracijos metu, kad jums būtų leista keliauti ant jūsų užsakymą.

K. " Kaip naudotis žemėlapį pagrindiniame puslapyje?

. Pirma, pasirinkti šalį, iš kurios norėtumėte pradėti savo kelionę ir spustelėkite ant žemėlapio. Jums bus suteikta uostų pasirinkimą toje šalyje. Antra, spauskite ant išvykimo uostą pasirinkti tą maršrutą. Jei yra daugiau nei vienas būdas iš to uosto dėžutė bus rodomas -.. Paspauskite ant tinkamo maršruto jį pasirinkite

K a> Ar svetainė remti visas naršykles?

. Mes palaikome moderniausias interneto naršyklių, įskaitant "Safari" ir "Firefox" ir mes visada rekomenduojame turite įdiegta naujausia naršykle


automobilio atsakymai

K. " man bus keliaujate automobiliu nuoma. Ar galiu užsisakyti internetu, kaip aš dar nežino, markę ar registracijos numerį automobilį?

. Taip, jūs vis dar galite užsisakyti internetu, net jei jūs nežinote atlikti arba registracijos numerį automobilį. Tiesiog įveskite "automobilių nuoma" į transporto priemonės registracijos srityje ir tikimasi dydžio automobilio, pvz Mažas, Nuolatinis, MPV ir tt per Markė/Modelis srityje. Norime pranešti, kad jums patikrinti, kad jūsų Automobilių nuoma gali būti priimtas į kelionę, kad jūs siūlote prieš patvirtindamas savo užsakymą.

K. " a> ar galiu užsisakyti internetu, jei aš važiuoju į autobusiuką ar bet kurios kitos komercinės transporto priemonės?

. Šiuo metu tik nekomercinių, automobilių pagrindu mikroautobusai (aukštis mažesnis nei 1,8), paprastai galima užsisakyti internetu, ir tik jei "Van" variantas gali būti pasirinktas iš vežimo būdas sąrašą. Dėl muitinės taisyklių, tranzito stiliaus furgonai kartais neleidžiama keliauti pagal turistų bilietą, ir gali būti taikomas ne didesniu tarifu.

Jei keliaujate komerciniais tikslais, prašome patikrinti www.aferryfreight.lt kainų. Nesugebėjimas pripažinti savo transporto priemonę teisingai gali sukelti papildomą mokestį uoste ir/ar atsisakymo priimti bilietą pirko ..

K. " a> Aš keliavo furgone, bet tai buvo konvertuota turėti miegamojo vagono. Kaip man Užsakyti tai?

. jei transporto priemonė yra įregistruota kaip motorhome ar campervan (galite rasti šią informaciją jūsų automobilio registracijos dokumentų), tada jis gali būti nubaustas kaip Kempers/campervan. Prašome užtikrinti, kad transporto priemonių matmenys yra įvesta teisingai užsakymo formą, kad būtų išvengta vėlavimų/papildomi mokesčiai uoste.

K. A> Ar tai svarbu, jei aš turiu stogo bagažinių/dviračių stovas pridedamas prie mano automobilio?

. Taip. Prašome įsitikinti, kad pasirinkote savo automobilį kaip nestandartinio automobilio ir įvesti savo transporto priemonių matmenis teisingai, įskaitant visus pridėtus stovų/Dėžės. Nesugebėjimas įvesti transporto priemonių matmenis teisingai gali sukelti problemų uoste, pavyzdžiui, papildomus mokesčius, ar ne pakankamai vietos būtų prieinamas jums keltą.

K. A> Kaip aš galiu užsakyti su priekaba?

A. pasirinkite savo transporto priemonės tipą ir tada pažymėkite priekaba/Caravan langelį mūsų puslapyje. Naujas langas, kuriame galite pasirinkti priekabos ir teisingų matmenų tipą.

K. Jei aš pakeisti savo automobilį, galiu perduoti užsakymą mano naujo automobilio?

. Taip, jei nauja transporto priemonė patenka į originalaus transporto priemonės užsisakiusio matmenų ir yra tos pačios kategorijos transporto priemonės (pvz automobilis, furgonas, Kempers), mes galime pakeisti tai už jus; Prašome PASTABA £ 10,00 administracinis mokestis bus pakeisti transporto priemonės detales. Jei naujas automobilis yra didesnis nei iš pradžių užsakytas, susisiekite su mumis Jums patogiu kad mes galime pakeisti savo užsakymą. To nepadarius, gali sukelti papildomų mokesčių uoste.

K. A> Kaip užsakyti daugiau nei vieną motociklą?

. , Tai šiuo metu galima tik užsakyti viena Motociklai/transporto vienam metu, kai užsakymo per AFerry. Be atvejų, todėl jūs turite padaryti atskirus užsakymus, jei norite užsisakyti daugiau nei vieną motociklą. Jei kabina apgyvendinimas reikia, prašome susisiekti su mumis per savo AFerry sąskaitą po to, kai pirmą užsakymą patvirtinti, kad geriausias būdas darykite taip, kaip mes negalime garantuoti, kad jis bus galima išduoti grąžinamosios išmokos už pasikartojančius kajutėse po rezervavimo pagamintas.


. Nameliai/sėdynės atsakymus

K A> Ar privaloma užsakyti borto apgyvendinimo, pvz sėdynės/kajutės?

. , Borto apgyvendinimo paprastai reikalaujama tik vienos nakties kirtimo. Jei laive Apgyvendinimo yra privaloma, ir jūs nepasirinkote pakankamai apgyvendinimą, jums bus pranešta užsakymo metu.

K. A> Jei aš pagal užima kabina, man bus reikalaujama, kad į saloną?

. Ne, kajutės yra paprastai išimtinai naudoti - jeigu nenurodyta kitaip.

K. A> Ar man pasirinkti kajutės, kiek reikia ar gultų skaičių?

. pasirinkti kajutės jums reikia skaičių. Jums tik pasirinkti krantinių reikiamą skaičių, jei pasirinkote bendrą kabina. Rezervuojant sėdynės, prašome įvesti vietų, kiek reikia.


Pastaba ,
AFerry Ltd "negarantuoja, kad informacija šioje svetainėje (įskaitant, be apribojimų, kainos, aprašymai arba dienomis) yra be klaidų ar neveikimo, bet mes naudosime visas pagrįstas pastangas, kad kuo greičiau ištaisyti klaidas ar praleidimus, kai jos buvo įvežtos į mūsų dėmesio. Kainos yra teisingi metu paskelbimo - 02/01/2014.

Prašome apsilankyti mūsų terminų vartojimo apie dėl papildomos informacijos.